Loading...

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Post.nl onterechte boete kaarten

23 sep. 2016 08:15:00

post.nl

Post.nl verstuurd onterechte boete kaarten

Post.nl stuurt regelmatig een batch onterechte boete kaarten uit naar onze klanten (en klanten van andere webshops). Wij vinden dit heel vervelend en bieden hierbij onze excuses aan als dit jou is overkomen.
 
Wat kun je eraan doen? Al onze bestellingen worden voldoende gefrankeerd, de boete is onterecht. Wij wegen alle bestellingen af en frankeren dan het juiste aantal postzegels indien we verzenden via brievenbuspost.
 
Stuur de kaart svp retour in de brievenbus met de tekst erop: t.a.v. administratie, voldoende gefrankeerd door afzender, afboeken.
 
De kaart wordt vervolgens verwerkt door de administratie en je krijgt geen bericht van Post.nl en hoeft verder niets meer te doen. Mocht Post.nl een herinneringskaart sturen, dan graag met dezelfde tekst terugsturen en daarbij vermelden dat de eerdere kaart ook al is teruggestuurd.
 
Hoe komt het dat deze kaarten worden verstuurd?
 
Er zijn 2 zaken die niet goed gaan. Het eerste punt is dat de administratie afdeling van Post.nl ineens hele zakken kaartjes verstuurd in een bepaalde regio (niet te traceren welke regio en elke dag kan dit verschillend zijn), dit komt door het administratieve proces dat niet goed gaat. Post.nl heeft ons aangegeven dat dit probleem bekend is en dat er wordt gezocht naar een oplossing. Ik hoop dat dit snel wordt opgelost, maar krijg hier ook geen duidelijk antwoord over qua planning wanneer dit is opgelost van de medewerkers van de klachtenafhandeling helaas.
 
Het tweede punt waar het niet goed gaat is dat de enveloppen niet goed gescand worden door een laser waardoor het lijkt alsof de envelop te dik is. De enveloppen worden dan verticaal gescand waardoor de kleding kan gaan zakken in de envelop en het lijkt alsof het niet door de brievenbus verstuurd kan worden terwijl wij het wel door de brievenbus hebben verstuurd. Dit is een geautomatiseerd traject helaas en niet op te lossen. Wij proberen de inhoud van jouw bestelling zo luchtdicht mogelijk en strak te verpakken in de envelop zodat het niet kan gaan schuiven, maar gedurende de zending kan het zijn dat hier toch een schuiving in komt als de envelop een lange tijd rechtop wordt neergezet of verticaal wordt opgehangen voor de laser controle waardoor de kleding gaat zakken in de envelop. De envelop wordt vervolgens wel door de brievenbus bezorgd en later wordt er een boetekaart verstuurd naar jou als klant.
 
Nogmaals onze excuses voor het ongemak, wij doen er alles aan om dit te voorkomen. Mocht je vragen hebben over de boete kaarten, dan kun je altijd contact opnemen via 06-41190020, wij helpen je graag en dienen elke klacht in bij Post.nl over de onterechte boetekaart die we ontvangen zodat het hopelijk bij Post.nl als een serieus probleem wordt gezien en zal worden opgepakt de komende tijd en deze boetekaarten niet meer worden verstuurd.
 
Groetjes, Judith
Meld je aan voor Ninie's nieuwsbrief
Ontvang € 5,- korting
Wij vinden het geweldig dat je bij Ninie kinderkleding bent gekomen. Wanneer je je nu inschrijft voor de maandelijkse nieuwsbrief van Ninie kinderkleding, krijg je eenmalig € 5,- korting op je eerste bestelling.
Kortingscode:
Ninie kinderkleding gebruikt cookies om het winkelen gemakkelijk te maken. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies. Meer informatie.
x